Korzo

Cultuurmarketeer

Marketing & Communicatie Medewerker
(32 uur p/w)

Korzo is een huis van beweging. Binnen ons productiehuis krijgen makers de tijd en ruimte om dingen uit te proberen, te vallen en weer op te staan. En op onze vlakke vloer zie je grensverleggende dans-, muziek-, circus- of fysiek theatervoorstellingen. We zijn een creatief producent en leidend podium en blijven met een hecht team van 53 medewerkers elke dag weer in beweging.

Korzo zoekt per januari 2025 een enthousiaste Marketing & Communicatie Medewerker (32 uur) met passie voor kunst en cultuur, om onze naamsbekendheid en merkwaarde te vergroten.


Wie zoeken wij
Als cultuurmarketeer ben jij de spil in onze communicatie- en promotieactiviteiten. Je hebt samen met jouw collega's in het marketing en communicatie team een belangrijke rol in het vergroten van de on- en offline zichtbaarheid van ons theater en de voorstellingen. Met jouw creatieve ideeën, analytische blik en proactieve aanpak weet je precies hoe je publiek kunt bereiken. Je vindt het leuk om bij verschillende projecten betrokken te zijn en schakelt moeiteloos tussen marketingtaken.

Je richt je op de promotie van een deel van ons reguliere programma, maar ook op het aantrekken van jongeren en het ondersteunen van onze educatieafdeling. Daarbij hou je het verhaal van Korzo in je achterhoofd en denk je actief mee over hoe we dit verhaal het beste kunnen vertellen.

Je werkt samen met een enthousiast en divers team en komt dagelijks in contact met gedreven collega’s. Je kunt zelfstandig opereren, maar je weet ook hoe je samen met je team en externe partners de beste resultaten kunt behalen.

Klinkt dit als jouw ideale rol? Dan horen we graag van je! We denken graag out of the box, dus als je niet alle boxjes checkt, maar wel enthousiast bent, meld je aan!

 

Wat ga je doen:

  • Jong Publiek (onder de 25 jaar)
    Jongeren bereiken: We willen TikTok inzetten om jongeren te bereiken. Jij ontwikkelt en voert een strategisch marketingplan uit gericht op deze doelgroep.
  • Educatie Campagnes: In samenwerking met het educatie-team bedenk en ontwikkel je creatieve wervingscampagnes om deelnemers voor het educatieprogramma te genereren.

Voorstellingen en Campagnes

  • Promotie Regulier Programma: Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van kaartverkoop voor ons reguliere programma.
  • Campagnes: Je helpt mee met het bedenken en ontwikkelen van creatieve cross-mediale campagnes voor Korzo, het CaDance festival en de series.
  • Naamsbekendheid en Merkwaarde: Je werkt mee aan het vergroten van (online) aandacht voor het theater om de naamsbekendheid en merkwaarde te verhogen.
  • Online Zichtbaarheid: Je ontwikkelt en voert een strategisch plan uit om de online vindbaarheid van Korzo te versterken, gebruikmakend van de SEO van onze website.

Wie ben jij

  • Jij hebt minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Je bent een hands-on marketeer.
  • Van TikTok gaat je creatieve hart harder kloppen.
  • Je hebt ideeën over hoe we als theater een jong publiek kunnen bereiken.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, je bent accuraat en initiatiefrijk.
  • Je hebt een flexibele houding.
  • Je houdt van een informele werkomgeving met een jong en divers team.
  • Je houdt van theater en vindt het leuk om bij te dragen aan de ontwikkeling van een jong en dynamisch huis van beweging.

Wij bieden jou: 

  • Een veelzijdige functie met volop ruimte voor jouw ideeën, ontwikkeling en creativiteit.
  • Een enthousiast team dat op een gelijkwaardige manier samenwerkt.
  • Gratis toegang tot alle voorstellingen bij Korzo.
  • Een jaarcontract met mogelijkheden voor groei en verlenging.
  • Een salaris volgens de CAO Toneel en Dans, schaal 5.
  • Een inspirerende en dynamische werkplek bij een professionele podiumkunstenorganisatie waar producenten, makers en artiesten gezamenlijk werken aan een vernieuwend aanbod.
  • Een omgeving waarin de mogelijkheid bestaat om je vakkennis te vergroten.

Startdatum rol: 6 januari 2025

Procedure:
Denk je dat wij een goede match zijn? Vertel het ons in een motivatiebrief en stuur die en je cv naar hr@korzo.nl. Je kunt tot en met 1 december 2024 reageren op deze vacature. De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 9 t/m 13 december 2024. Voor vragen betreffende de vacature kun je contact opnemen met Chantal Schouten: chantal@korzo.nl / 070 363 75 40

 

 

Cookies

Korzo uses different types of cookies to analyze the use of the website and to improve the user experience. If you prefer not to do this, click on minimal cookies. Read our Privacy statement and our cookie policy.

Accept cookies Minimal cookies