Veelgestelde vragen
Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Zit het antwoord hier niet bij, bel dan met onze servicebalie: 070-3637540 of mail naar: info@korzo.nl.
We vinden het belangrijk dat Korzo toegankelijk is voor iedereen. Er zijn diverse voorzieningen voor rolstoelgebruikers, zoals liften en een aangepast toilet. De zalen zijn gelijkvloers te betreden. Voor mindervaliden reserveren we altijd een plaats voorin de zaal. Vind je het fijn als iemand je assisteert tijdens je bezoek, neem dan contact op met onze servicebalie (070 363 7540).
Parkeren
Houders van een invalideparkeerkaart kunnen op diverse parkeerplekken vlak voor de deur terecht.
Je bezoek aan Korzo
Helaas is het niet mogelijk om later dan de aanvangstijd de te zaal nog te betreden. Dit stoort de artiesten en het publiek, omdat dat je de zaal inloopt vanaf het podium. Indien mogelijk kunnen we je toelaten na een pauze of changement.
Het is niet toegestaan tijdens de voorstellingen beeld- en/of geluidsopnamen te maken, tenzij anders aangegeven.
Het is niet toegestaan in de theaterzalen te eten of drinken, tenzij anders aangegeven.
Vanaf 10 personen geldt een korting van €2,50 per persoon op het reguliere tarief. Neem voor meer informatie en reserveren contact op met de servicebalie: 070 363 7540.
Wil je Korzo graag bezoeken met je studenten? Bekijk dan hier onze opties voor onderwijsprogramma's:
Ook voor de jongste bezoekers hebben wij heel veel leuke voorstellingen. Let echter wel goed op de minimumleeftijd van een voorstelling: bij voorstellingen zonder minimumleeftijd verzoeken wij je vriendelijk om de kleintjes thuis te laten en raden we het programma aan voor jongeren vanaf 14 jaar. Dat voorkomt overlast voor andere bezoekers. Alle bezoekers dienen een geldig plaatsbewijs te kunnen tonen. Voor kinderen onder de 12 jaar en jongeren tussen de 13 en 29 jaar geldt een gereduceerd tarief. Bij familievoorstellingen zijn stoelverhogingen beschikbaar.
Nee, het is bij Korzo alleen mogelijk om met PIN te betalen.
Kaartverkoop
Wij kunnen je de e-mail met je ticket altijd nogmaals toesturen. Ook kan je voor de voorstelling langskomen bij de ticketbalie en je ticket ter plekke laten printen. Je kunt altijd de servicebalie bellen via 070 363 7540.
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de QR code op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet (graag zelfs!). Zet de helderheid van je scherm zo hoog mogelijk.
Je kunt het e-ticket meerdere keren printen of tonen op je smartphone/tablet.
Na een bestelling via onze website ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien je hebt gekozen voor e-ticket(s), dan vind je in de bevestiging ook een link om je e-tickets te downloaden naar je smartphone, in je wallet te plaatsen of te printen.
Heb je een half uur na je bestelling geen mail of enkel het bewijs van betaling ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in je spam terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kun je het beste contact opnemen met de servicebalie.
Tijdens het bestelproces verschijnt een kop 'Betaling'. Daar zie je een link naar 'Klik hier om een Korzo Cadeaubon of Tegoedbon te gebruiken'. Als je hier op klikt, verschijnt een veld waar je de code van je tegoedbon of cadeaubon in kan vullen. Je hoeft niet het volledige bedrag van je voucher te gebruiken. De vouchercode vind je in de bevestiging van je tegoed en/of cadeaubon.
Gekochte (e-)tickets kunnen niet worden geretourneerd. Wel is het mogelijk om kaarten te ruilen voor een andere voorstelling of voor een Korzo Cadeaubon. Bel met de servicebalie om de mogelijkheden te bespreken.
Bij uitverkochte voorstellingen hanteren we een wachtlijst. Bel hiervoor naar de kassa: 070 363 7540.
We hebben de volgende speciale kortingen:
Ooievaarspas | 50% korting |
< 30 jaar | € 9,00 vast tarief |
We Are Public | gratis naar geselecteerd aanbod |
Je Korzo account
Inloggen is het voor het bestellen van tickets niet nodig. Het systeem herkent je op basis van je e-mailadres. Heb je een Korzo (Unlimited) Pas of Profpas? Dan dien je jezelf eerst te identificeren via deze link zodat het juiste prijstype zichtbaar wordt.
Je kunt in het inlogscherm een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt een mailtje met een link waarna je je nieuwe wachtwoord kunt aanmaken. Let op! Het inloggen is alleen bedoeld voor identificatie. Korzo biedt op (nog) geen mogelijkheid om je account in te zien met je bestelde tickets en/of cadeaubonnen.
Korzo Pas & Korzo Unlimited Pas
Log eerst op de website in via Account. Tijdens het bestelproces zal het voor jou geldende tarief in de prijslijst verschijnen.
De eerste keer dat je bestelt via Ticketmatic dien je je te registreren. Dit doe je met het e-mailadres van je Korzo account. Let er op dat je de eerste keer 'Registreren' aan klikt (dus niet via 'Aanmelden').
Let op! Voor verhuur en festivals van derden kunnen andere regels en tarieven gelden.
Het voordeel van je Korzo (Unlimited) Pas wordt alleen toegepast als je je hebt geïdentificeerd met hetzelfde e-mailadres waarmee je de pas oorspronkelijk hebt besteld. Voor voorstellingen van derden en festivals kunnen andere tarieven gelden.
Korzo heeft sinds 1 juli 2021 een nieuw kassasysteem. Hoewel je gegevens en Korzo (Unlimited) Pas zijn overgezet dien je je de eerste keer dat je gaat bestellen te registreren. Registreer hier.