Nieuwe coronamaatregelen n.a.v. persconferentie 13 oktober
Gisteren werd duidelijk dat er verscherpte maatregelen worden genomen in heel Nederland. Onze ontheffing voor het maximaal aantal bezoekers vervalt hierdoor en we mogen vanaf woensdag 14 oktober, 22.00 uur maximaal 30 bezoekers per voorstelling ontvangen. De bar gaat helaas voor de komende 4 weken dicht.
Voor diverse voorstellingen betekent dit dat er een aanpassing zal worden gemaakt. Indien je een ticket hebt voor een voorstelling waarvoor de capaciteit naar beneden gaat, nemen we z.s.m. persoonlijk contact met je op. Koop je nu een ticket voor een voorstelling dan zijn de veranderingen al doorgevoerd en zal het maximale aantal bezoekers per voorstelling 30 zijn. De andere maatregelen die we eerder hebben genomen blijven onveranderd, daar kan je meer over lezen op onze website.
Hieronder proberen we de meest gestelde vragen te beantwoorden. Indien je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op via info@korzo.nl of 070 363 7540.
Mondkapje ook in Korzo verplicht
Naar aanleiding van het stijgende aantal besmettingen in de regio en het dringende verzoek van de overheid, dragen onze medewerkers vanaf nu een mondkapje of spatscherm en vragen we dat ook van onze bezoekers. Het mondkapje mag af in de Zaal.
Horeca gesloten
I.v.m. de maatregelen blijft de bar van Korzo tot nader bericht gesloten. Als bezoeker ben je 15 minuten voor aanvang welkom in Korzo en is de Zaal direct geopend zodat je plaats kan nemen. Voorstellingen worden zoveel mogelijk zonder pauze uitgevoerd.
Veelgestelde vragen
Kan ik nog tickets kopen?
De capaciteit van alle voorstellingen is inmiddels terug gezet naar maximaal 30 bezoekers en kan je gewoon tickets kopen voor onze voorstellingen. Uitverkocht betekent ook echt uitverkocht.
Ik heb een ticket. Hoe weet ik of ik er nog in kan?
Op dit moment zijn er slechts een aantal voorstellingen waar meer dan 30 bezoekers in zitten. Hiervoor proberen we een extra voorstelling in te boeken op dezelfde dag, zodat we alle bezoekers kunnen verspreiden. Iedereen die een ticket voor een van deze voorstellingen heeft, wordt persoonlijk benaderd.
Kan ik mijn ticket retourneren?
Indien een voorstelling niet wordt geannuleerd en er niet meer dan 30 bezoekers in de Zaal zitten, is retourneren mogelijk volgens onze algemene voorwaarden. Je kan je ticket(s) omruilen voor een andere voorstelling of een Korzo Cadeaubon. Neem hiervoor contact op met de balie.
Kan ik mijn ticket zelf doneren?
Ja, zeker en graag zelfs! Login via 'Account' en ga naar 'Tickets'. Selecteer het ticket (of tickets) die je wilt doneren en klik rechtsboven op '❤ Turnback Ticket'. Selecteer het fonds 'Bewaar je ticket, geniet later' en rond de donatie af. Dankjewel!
De voorstelling waar ik heen zou gaan is geannuleerd. Wat nu?
Bij annulering wegens coronamaatregelen of onvoorziene omstandigheden, nemen we persoonlijk contact met je op. Korzo biedt in dit geval de optie om je ticket(s) om te zetten in een Korzo Cadeaubon of een donatie of je geld terug te vragen. Via dit formulier kan je aangeven wat je met je ticket wil doen.
Moet ik een mondkapje dragen?
Onze medewerkers dragen een mondkapje of spatscherm en stellen het op prijs als jij dat ook doet. In de Zaal mag het mondkapje af.
Kan ik nog een drankje drinken?
Helaas is onze bar gesloten, voor minimaal 4 weken vanaf 14 oktober. Dit betekent dat we geen drankjes serveren voor aanvang, in de pauze of na afloop van de voorstelling.
Bekijk ook
Ontdek het nieuwe seizoen van Korzo
Korzo draait dit najaar op volle toeren, maar we kijken ook vast vooruit. Daarom presenteren we vandaag het tweede gedeelte van ons nieuwe seizoen aan je! Met nieuwe gezichten, oude bekenden en veel...
Verder lezenJimmy-Pierre de Graaf nieuwe algemeen directeur Korzo
We hebben een nieuwe algemeen directeur! Vanaf 1 januari 2025 start Jimmy-Pierre de Graaf als algemeen directeur. Hij is de opvolger van Gemma Jelier, die per 1 oktober is vertrokken bij...
Verder lezen