Korzo
Korzo

Kaartverkoop

Meestgestelde vragen over online kaartverkoop

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Zit het antwoord hier niet bij, bel dan met onze servicebalie: 070-3637540 (ma-za 12.00-18.00u) of mail naar: info@korzo.nl.

Ik wil inloggen maar dat lukt niet
Is je inlognaam (dat is je e-mailadres) correct ingevoerd? Mogelijk is het wachtwoord onjuist, vraag dan een nieuwe aan. Deze wordt gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Lukt het nog niet, neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kunt in het inlogscherm een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt een mailtje met een link waarna je je nieuwe wachtwoord kunt aanmaken. Lukt het nog niet, neem dan contact met ons op.

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de URL code op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet. Zet de helderheid van je scherm zo hoog mogelijk. Je kunt je e-ticket ook aan de servicebalie (kosteloos) laten printen.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kunt het e-ticket meerdere keren printen, want aan de zaaldeur kan het natuurlijk maar één keer worden gescand. Het is ook mogelijk om je e-ticket te laten printen bij de servicebalie of om de URL code op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Na een bestelling via onze website ontvang je automatisch twee e-mails:

  • bewijs van betaling
  • overzicht van je bestelling met de e-tickets als bijlage

Heb je een half uur na je bestelling geen mail of enkel het bewijs van betaling ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in je spam terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kun je het beste contact opnemen met de servicebalie.

Ik heb een couponcode, hoe kan ik deze gebruiken?
In de 2e stap in het bestelproces, kun je in het veld ‘coupon’ je couponcode invullen. Druk vervolgens op ‘Activeer’. De coupons zijn alleen niet van toepassing op tickets met kortingstarieven: je dient altijd het normaaltarief te kiezen. Geeft de coupon een foutmelding, dan is deze mogelijk niet meer geldig. Bij twijfel kun je contact opnemen met de servicebalie.

Cookies

Korzo gebruikt verschillende soorten cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Wil je dit liever niet, klik dan op minimale cookies. Lees ons Privacy statement en ons cookiebeleid.

Cookies accepteren Minimale cookies