Korzo
Korzo
© Horsemann & Co

Kaartverkoop

Meestgestelde vragen over online kaartverkoop

© Horsemann & Co

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Zit het antwoord hier niet bij, bel dan met onze servicebalie: 070-3637540 (ma-za 12.00-17.00) of mail naar: info@korzo.nl.

Ik wil inloggen maar dat lukt niet
Inloggen is het voor het bestellen van tickets niet nodig. Het systeem herkent je op basis van je e-mailadres. Heb je een Korzo (Unlimited) Pas of Profpas? Dan dien je jezelf eerst te identificeren via deze link zodat het juiste prijstype zichtbaar wordt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Je kunt in het inlogscherm een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt een mailtje met een link waarna je je nieuwe wachtwoord kunt aanmaken. Let op! Het inloggen is alleen bedoeld voor identificatie. Korzo biedt op (nog) geen mogelijkheid om je account in te zien met je bestelde tickets en/of cadeaubonnen.

Ik heb geen printer. Kan ik toch e-tickets kopen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om de QR code op je e-ticket aan de zaaldeur te tonen op een smartphone of tablet (graag zelfs!). Zet de helderheid van je scherm zo hoog mogelijk.

Het printen van het e-ticket is niet gelukt / ik ben mijn print kwijt / ik ben de e-mail met e-tickets kwijt.
Je kunt het e-ticket meerdere keren printen of tonen op je smartphone/tablet.

Ik heb tickets gekocht maar geen e-mail ontvangen.
Na een bestelling via onze website ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien je hebt gekozen voor e-ticket(s), dan vind je in de bevestiging ook een link om je e-tickets te downloaden naar je smartphone, in je wallet te plaatsen of te printen.

Heb je een half uur na je bestelling geen mail of enkel het bewijs van betaling ontvangen? Dan is er iets misgegaan. Mogelijk is de mail wel verstuurd, maar niet aangekomen (of in je spam terecht gekomen). Ook kan er iets zijn misgegaan met de bestelling. In beide gevallen kun je het beste contact opnemen met de servicebalie.

Ik heb een tegoedbon/cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
Tijdens het bestelproces verschijnt een kop 'Betaling'. Daar zie je een link naar 'Klik hier om een Korzo Cadeaubon of Tegoedbon te gebruiken'. Als je hier op klikt, verschijnt een veld waar je de code van je tegoedbon of cadeaubon in kan vullen. Je hoeft niet het volledige bedrag van je voucher te gebruiken. De vouchercode vind je in de bevestiging van je tegoed en/of cadeaubon. 

 

Korzo Pas & Korzo Unlimited Pas

Ticket(s) bestellen
Log eerst op de website in via Account. Tijdens het bestelproces zal het voor jou geldende tarief in de prijslijst verschijnen.

De eerste keer dat je bestelt via Ticketmatic dien je je te registreren. Dit doe je met het e-mailadres van je Korzo account. Let er op dat je de eerste keer 'Registreren' aan klikt (dus niet via 'Aanmelden').

Let op! Voor verhuur en festivals van derden kunnen andere regels en tarieven gelden.

Het juiste tarief verschijnt niet
Het voordeel van je Korzo (Unlimited) Pas wordt alleen toegepast als je je hebt geïdentificeerd met hetzelfde e-mailadres waarmee je de pas oorspronkelijk hebt besteld. Voor voorstellingen van derden en festivals kunnen andere tarieven gelden.

Mijn e-mailadres wordt niet herkend
Korzo heeft sinds 1 juli 2021 een nieuw kassasysteem. Hoewel je gegevens en Korzo (Unlimited) Pas zijn overgezet dien je je de eerste keer dat je gaat bestellen te registreren. Registreer hier.

Ik wil mijn bestelde tickets inzien
Op dit moment biedt Korzo geen 'Mijn account' omgeving aan waarin je je bestelde tickets terug kan vinden. Samen met Ticketmatic zijn we aan het kijken om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Cookies

Korzo gebruikt verschillende soorten cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Wil je dit liever niet, klik dan op minimale cookies. Lees ons Privacy statement en cookiebeleid.

Cookies accepteren Minimale cookies